Ansøgningsfrist
15. marts 2019

Serviceminded medarbejder til kundeservice

Medlems- og kundeservice er hjørnesten i din indsats, og du interesserer dig for at yde en personlig og professionel service.

I Min A-kasse går vi ikke på kompromis med vores medlemmers oplevelse af os. Vi går op i, at alle oplever et personligt og venligt møde, både ansigt til ansigt, i telefonen og på mailen. Vores kundeserviceteam er de første medarbejdere vores medlemmer møder og de er vores ansigt udadtil. Vi har brug for ekstra hænder i teamet, som pt. består af 4 kolleger.

Hvad skal du lave hos os?

Som en del af kundeserviceteamet vil du servicere både Min A-kasse medlemmer og medlemmer af fagforeningen Business Danmark som vi deler kontorlokaler med.

Dine opgaver vil bestå i:

  • Telefonisk servicering af medlemmer, der henvender sig til a-kassen og den faglige organisation. 
  • At skabe den korteste vej til problemløsning for medlemmet, enten ved selv at løse problemet, eller ved at henvise til den rette kollega første gang.
  • Mailhåndtering
  • Forefaldende medlems- og kontoropgaver
  • At vikariere i receptionen og byde husets gæster velkommen.

Din faglighed

Din stærkeste kompetence er din evne til at stille gode spørgsmål, så du kan gennemskue det væsentligste i medlemmets henvendelse.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har flair for kundeservice og professionel medlemsbetjening. har administrativ erfaring og er it-kompetent, fx med et godt kendskab til Officepakken.
  • har en god telefonstemme, der smiler, skaber tillid og tryghed.
  • er stærk til både mundtlig og skriftlig kommunikation, også på engelsk, da vi har mange medlemmer med dansk som andetsprog.
  • er god til at planlægge og danne dig et overblik, så du kan varetage mange forskellige opgaver sideløbende.

På sigt vil du også få opgaver med lettere medlemsarbejde.

Vi tilbyder

En spændende arbejdsplads, hvor opgaverne bliver løst af dygtige kolleger, og hvor samarbejdet kollegerne imellem har stor betydning. Der sker meget i en a-kasse, det stiller krav til forandringsmod og nytænkning. Vi arbejder fx på at digitalisere og automatisere flest mulige arbejdsgange, så vi kan frigive hænder til medlemskontakt og udvikling. Vi har fokus på trivsel og arbejdsglæde og lægger vægt på, at alle bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø.

Det praktiske

Dit arbejdssted vil være Min A-kasse, Roskildevej 288, 2610 Rødovre. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Vi giver dig løn på baggrund af dine kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst mellem Min A-kasse og HK Danmark.

Send din ansøgning med CV via nedenstående link snarest eller senest den 15. marts 2019. Vi holder samtaler løbende. Vi stiler efter tiltrædelse snarest muligt. Går du videre til anden samtale, beder vi dig gennemføre en test.

Du behøver ikke vedhæfte eksamensbeviser eller andre bilag. Til gengæld må du meget gerne tage dem med, hvis vi mødes til en samtale.

Har du spørgsmål? Tøv ikke med at ringe til afdelingsleder Maibritt Kerner på telefon 88 44 69 30. Har du lyst til at vide endnu mere om det arbejde vi laver, er vores hjemmeside www.minakasse.dk et besøg værd.